Thuis

29 februari 2016 - Sittard, Nederland

Ben nu twee dagen al thuis en vandaag ga ik mijn reisverslagen bijwerken.

Het is koud in Nederland, net 5 graden en in de nacht vriest het licht. Heb dus even de tijd om alles van dit reisverslag door te nemen.
Ben ook blij dat ik goed en gezond in Nederland weer ben. het meeste wat me tegenvalt in Nederland is de regen. dat het koud is, is normaal maar de regen....

1. Roos:
    Hoi Jos,

Je bent weer thuis, gezellig! En inderdaad gelukkig goed en gezond! Veel plezier met het doornemen van het reisverslag en sterkte met het acclimatiseren in dit koude landje!

Tot snel!

Groetjes, Roos
  2. Hanneke:
    29 februari 2016
    Ha,Jos weer terug. Is omgevlogen die tijd. Zal wel even wennen zijn hier in de kou. Maar het goede seizoen komt er weer aan. Lekker nagenieten van je ervaringen en tot op de werkvloer straks! Groetjes Hanneke
  3. Jeanny:
    Hey Jos,

Goed om te lezen dat je weer gezond thuis bent, met een hele ervaring rijker.
    geniet nog van je verlof en tot over een paar weekjes.
    Groetjes Jeanny
  4. Audrey:
    29 februari 2016
    Hè Jos. Fijn das se weier gezondj en wel truuk bes. Geneet nog van de res van dien vakans en veer zeen oos nao de St.Joep.
    Ben benuud nao dien verhaole.
    Gr. Audrey
  5. A. Slootweg:
    1 maart 2016
    Ha Jos,
    Net als de andere schrijvers, ben ik ook blij dat je gezond en wel weer terug bent. Trek een lekkere warme trui aan en ga de dagen tellen tot het echt lente wordt. Tot binnenkort.
    Aukje
  6. Gregor Kusters:
    8 maart 2016
    Home sweet home. Tjonge jonge wat is dat snel gegaan! Hoop dat je er goed van genoten hebt. We zullen nog wel wat verhalen horen, laat maar weten wanneer je weer beschikbaar bent. Nu eerst effe lekker met je gezin tijd voor elkaar.
  7. Willeke van Rhee:
    21 april 2016
    Hallo Jos, eindelijk gevonden en je bent weer terug. Fijn dat je er was vandaag! Liefs Willeke