Arica, Chili

25 november 2015 - Arica, Chili

Naar de oude stad geweest en in de haven

de Kathedraal  niet kunnen vinden, niet zo erg lijken toch erg op elkaar.
Protest van de bevolking tegen het regiem, blijkbar zjn er ook mensen verdwenen en de familie protesteerd. Gisterenavond twee aardbevingen gevoeld. Niets naar beneden gekomen. Ben in bed blijven liggen.

1. Jeanny:
    Hoi Jos,
    Wat een belevenis als ik jouw verhalen lees, wat zal je genieten
    Wens je nog heel veel plezier!
    Gr. Jeanny
  2. Dennis:
    Ha die Jos!
    na vele mislukte pogingen - bedankt voor de niet werkende links ;) - is het eindelijk gelukt jou reislog te vinden.
    Ik zie dat je inmiddels al bent opgeschoten. Leuk om te zien en lezen dat daar alles echt anders is (behalve temperatuur en uitzicht). Dat brengt je letterlijk in een andere wereld.
    Geniet er van Jos,

groeten Dennis
  3. Margriet Schlangen:
    Hoi Jos,
    Wat heb je al veel gezien, leuk je te volgen en fijn dat alles goed gaat met je. Geniet nog van je verdere reis. roetjes Margriet
  4. Hanneke:
    26 november 2015
    Nou Jos, echt iets voor jou als stoere crisisdienst medewerker om bij een aardbeving in bed te blijven liggen? Goeie intuïtie ;)
  5. Fact 1:
    He jos,
    We zien dat je het naar onze zin hebt,we hebben een aantal vragen:
    We willen een selfie van jou met een snor(waar mogelijk met een mooie achtergrond)
    Meer foto`s van hamsters!!!

Zonder jou redden we het net,
    we hebben ondertussen bij elkaar gelegd voor een kekke digitale aftelkalender....tot je er weer bent pfffffffff.

be safe be good

groetjes(van Iris)
  6. Gregor Kusters:
    26 november 2015
    He Jos, fijn dat je de link hebt doorgestuurd, nu kunnen we je tenminste een beetje in de gaten houden. Al heel wat gezien en kilometers afgelegd.
    Je moet wel braaf alle kerken en kathedralen bezoeken misschien steek je daar nog iets van op! (Uitvaart) Geintje!
    Wij zijn intussen volop bezig met verbouwen van ons huis, wellicht klaar als jij weer thuis komt!
    Heel veel plezier! Goeie Reis.
  7. Sjef Meens:
    27 november 2015
    Hoi Jos wat een mooie verhalen en foto's. Geniet van dit avontuur en let goed op je zelf. Groeten uit Schinnen!
  8. Herman vriesema:
    29 november 2015
    He Jos,

Mooie verhalen tot nu toe. Nog heel veel reisplezier, ben benieuwd naar de volgende verhalen (avonturen)
    Groeten herman.
  9. Marjolène:
    2 december 2015
    Hai eindelijk zit je nu ook op het ding kan ik wat vaker naar berichten kijken ipv de canjoeter . Ergens in het begin iets geschreven maar de plaatsing klopt niet nu wat beter bij de tijd vandaag 2 dec je bent bijna jarig Te gek prachtige foto's moet nu uitvinden hoe ik ze kan opslaan in de album.Een deel v/h blog kan ik niet vinden m.n.het begin hoi tot vlug. Marjolène
  10. Marjolène:
    2 december 2015
    Hai schrijf weer op je blog aub grt X M te lang geleden!!!