Graf Evita

18 december 2015 - Buenos Aires, Argentinië

Naar her Kerkhof gegaan was eerst van plan met de bus of de metro, had echter de pas erin. Sneller dan verwacht daar aangekomen. Een kerkhof met alleen maar praalgraven. Als je re rondloopt zijn er meerderen op zoek naar haar graf,
in de stad is weinig informatie over haar te vinden.

1. Jeanny:
    19 december 2015
    Hoi Jos,

Wat een mooie en interessante verhalen, ik hoop dat je het naar je zin hebt denk het wel zo alles te lezen, leuk voor je.
    Geniet nog maar lekker want voor je het weet ben je weer in het gesticht!! Is het ook leuk he?weer even lachen en ouwhoeren
    Gr. jeanny
  2. Roos:
    22 december 2015
    Hoi Jos,
    Hele fijne feestdagen in Argentinië! Zal wel bijzonder zijn om de kerstdagen en jaarwisseling in een andere cultuur mee te maken. Wij denken aan je en zullen met de jaarwisseling eentje op jou drinken! Gezondheid alvast!

Groetjes, Roos en Angela
  3. A. Slootweg:
    29 december 2015
    Ha Jos, Gerard en ik wensen je een heel goede jaarwisseling. Geniet nog maar volop. Voor je het weet is het voorbij. Hier is veel gebeurd, maar dat hoor je wel in maart. Nog 3x cursus en dan zit dat er ook al weer op.
    Heel veel groetjes, Aukje
  4. Linda:
    1 januari 2016
    Hallo Jos,
    De allerbeste wensen voor jou, veel geluk en gezondheid!
    Je zult zeker een bijzondere jaarwisseling hebben gehad in Argentinie. Heel wat anders dan het Limbrichtse geknal!?
    Geniet maar van je belevenissen.
    Groet, Bert & Linda
  5. Audrey:
    1 januari 2016
    He Jos.
    Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen. Geniet nog van de rest van je reis.
    Gr. Audrey