Lima. Peru

27 oktober 2015 - Lima, Peru

Zo.na een lange vluchtvan 12 uur be ik dan gisteren aangkomen in Lima. Tijdsverschil is 6 uur met Nederland. Het was gisteren een lange dag. In het hptel heb ik een kamer aan de straatkant, dusvan slapen is ook niet veel gekomen. In het veliegtuig was het wel prettig  dat de stoel naast mij leeg bleef. Heb hem gedeeld met een peruaanse vrouw.!!.  Vandaag ben ik de buurt gaan verkennen. Ik verbljif in de wijk Miaflora, een voorstad van Lima. Was door het tijdsverschil al vroeg wakker. heb dan ook veel mensen naar het werk zien gaan. leuk om te zien dat in een busje waar wij met 9 personen in zitten hier er rustig 20 personen ingaan. Moet ik ook maar eens proberen. Naar de kust van de gegaan, daar is in verband met een koude waterstroom geen zwemmen nu mogelijk.

1. Lisa Veltman:
    28 oktober 2015
    Hoi Jos,
    Kreeg gisteren deze link en ga je nu dus volgen. Allereerst wens ik je natuurlijk een fantastische reis toe en dan bovenal een veilige reis.
    Ik hoop dat deze tocht in je eentje je alles brengt wat je hoopt te zien, mee te maken en misschien zoekt.
    Geniet!!!! en laat ons een klein beetje meegenieten met je verhalen en foto's. Lieve groetjes, Lisa
  2. Roos:
    28 oktober 2015
    Hey Jos,

Wat leuk om je reis te kunnen volgen!! Ik ben heel benieuwd wat voor mooie avonturen allemaal op je pad komen. Ik zie dat het al gestart is....een stoel delen met een peruaanse vrouw :-). Ga maar niet in een 9 persoons busje met 20 personen, lijkt me erg benauwd en we willen je wel heelhuids terugzien!! Jos, ik wens je een geweldig avontuur en hoop dat het aan al je verwachtingen zal voldoen! Ik reis met je mee tot de 15e, dan ga ik zelf weg voor 3 weken, maar daarna ga ik je weer volgen. Tot snel, liefs Roos
  3. Wilma:
    29 oktober 2015
    Ha Jos, ben je al onderweg zie ik. Onder de evenaar, oosterlengte. Ik zal je volgen via deze site. Fijne reis. Groetjes wilma en familie.
  4. Jos Maas:
    29 oktober 2015
    Heb toch in een busje gezeten