Lima, rustdag

29 oktober 2015 - Lima, Peru

Vandaag her even rustiger gedaan. Ben met een kleinbusje meegereden, waar ze om de ochtend met ongeveer 50 man inzitten. Heb welgeteld 30 zitplaatsen geteld, en je zit dan hutje aan mutje, Wilde een foto nemen maar het voelde niet goed. Verder weer bij de zelfde zaak gaan eten, jet zit er altijd vol, dus het is vers, ze weten mij alleen niet te vertellen wat ik precies eet. De vertaler helpt mj ook niet verder.

Zu nog twee dagen en dan komt de rest van de groep en gaat de rondreis door Peru beginnen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Netty van Kempen:
    30 oktober 2015
    Hallo Jos leuk om je zo te volgen !!
    Soms kun je beter niet weten wat je eet ,zolang het je maar smaakt is het toch goed. Hopelijk tref je een leuk reisgezelschap om verder mee te trekken.
    Groetjes van ons! !!
  2. Roos:
    31 oktober 2015
    Hoi Jos,

Hopelijk zijn het geen onverteerbare zaken die je binnen krijgt :-). Maar inderdaad...als het maar smaakt! Ik wens je een mooie reis door Peru en een gezellige tijd met je reisgenoten.
    Groetjes Roos
  3. Jos Maas:
    1 november 2015
    Ik moet zeggen het reisgezelschap bevalt op het eerste ogenblik wel.
  4. Rosita:
    2 november 2015
    Heey Jos na het lezen van je blog begrijp ik dat het je goed bevalt.. Gelukkig maar, zal je volgen via de blog en af en toe ook iets schrijven. Hele fijne ontdekking van Zuid-Amerika. Groetjes en tot schrijfs♡