Santiago, Chili wandeling

7 december 2015 - Santiago, Chili

ik heb het idee dat ik heel wat afleg aan kilometers. Gigantische stad. met veel oude en nieuwe gebouwen. Heb een hotel in het centrum. Alles is op loopafstand lijkt zo, maar het zijn heel wat kilometers die ik maak.

Heerlijk in een stad waar altijd wat te belven is. OP elk hoekje van de straat wordt wel iets verkocht en er is vermaak en plezier. Zelfs als je met de auto moet wachten voor het stoplicht wordt men vermaakt met jongleurs en attracties.

1. Audrey:
    8 december 2015
    Oeps. Je verjaardag vergeten. Alsnog een dikke proficiat. Wat heb je al veel gezien. Geniet nog van al het moois dat je gaat tegenkomen.
  2. Mariet:
    9 december 2015
    Ha Jos, inmiddels heb je al heel wat indrukken opgedaan. je geniet met volle teugen?
    heerlijk he.
    Ik ben afgelopen zondag terug gekomen van 4 weken Vietnam en gisteren weer gaan werken.
    ik wens jou prachtige weken toe ,
    veel groetjes, Mariet
  3. Roos:
    9 december 2015
    Hoi Jos,
    Ik zie het al helemaal voor me dat je in je sas rondloopt in de stad. Altijd wel iets te beleven! Is dit nou de stad waar je één maand blijft? Ben zelf net terug van drie weken Namibië en vond het heerlijk! Wat is reizen toch een aangename bezigheid he!! Jos, geniet met volle teugen! Ik blijf je volgen (big sister is watching you :-))