verjaardag

6 december 2015 - Santiago, Chili

Vandaag op tijd uit bed. Een luxe plaats gevonden om te ontbijten. en op tijd vertrokken naar de buscentrale. Afscheid genomen van de familie.

Aankomst in Santiago in de late avond. In de buscenrale bespoten met een zuur ruikend goedje. Een vriendelñijk jongeman heeft me geholpen om naar een hotel te komen. Heb het geboekt voor 6-7 nachten.

Telefoonnummer gekregen en toch iets afspreken met hem.
Vele reacties gehad op mijn verjaardag, BEDANKT.

1. Jeanny:
    8 december 2015
    Ik wist niet dat je jarig bent geweest maar bij deze
    Van harte gefeliciteerd en nog een hele fijne en veilige vakantie hopelijk met een hotelkamer die wel aan de binnenkant op slot kan.
    Hou je taai
    Gr. jeanny
  2. Hanneke:
    8 december 2015
    Hè, jarige job, wat als mosterd na de maaltijd, maar alsnog proficiat!
    Je maakt wat mee allemaal. Veel verschillende indrukken zo te lezen. Apart wereld deel als ik het zo hoor. Goeie voortzetting nog. Groetjes Hanneke
  3. FACT 1:
    21 december 2015
    Hallo Jos,

Sorry helemaal ontschoten...maar alsnog (en welgemeend) van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Onze afscheurkalender wordt dunner en dunner.....

Heel veel plezier nog!!
    En fijne feestdagen en een goed oud op nieuw...en gezond weer terug.

Veel groetjes van je FACT team!